sábado, 1 de febrero de 2014

PASSION

Kiedyś już wspomniałam, że oprócz mody kocham też fotografię od najmłodszych lat. Pamiętam jak będąc dzieckiem lubiłam oglądać babcine zdjęcia, ich fryzury, ubrania.. miasta, które dziś już są tak odmienione, że gdyby dziadkowie mi nie powiedzieli co dziś stoi na tym miejscu w życiu bym nie powiedziała, że to jest to samo miasto. Fotografia to coś więcej niż tylko parę "pstryk" . Dla mnie fotografia, tak jak moda, to magia! Przenosi nas w czasie. Fotografia to historia, to ważne momenty, to moda, to ŻYCIE. To testament przeszłości. Dlatego tak ją kocham, dla mnie to coś więcej nisz tylko . . . "uśmieeeech
- pstryk"

Hace poco dije que aparte la moda, me encanta tambien la fotografia. Recuerdo cuando era una nińa me gustaba ver las fotos de mis abuelos, sus peinados, ropa...ciudades que hoy son tan distintas que si no mis abuelos no supiera que es el mismo sitio.. Fotografia es algo mas que solo un "clic" Para mi es, igual que moda, es la magia. Nos puede llevar al pasado. Fotografia es un historia, un gran momento, es la moda, es la VIDA. Es el testamento del pasado. Por eso la amo, para mi es algo mas que un solo "sonriiiisaaaa,clic"










2 comentarios:

  1. Blog zapowiada się ciekawie, życzę Ci powodzenia :) ps. świetna koszula w kwiaty :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ślicznie dziękuję, mam nadzieję, że będzie się podobał :)
      pozdrawiam :)
      ps: żakiet w kwiaty MANGO

      Eliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)