martes, 14 de enero de 2014

NA NIEBIESKO! AZULADO!



Nareszcie MAM! Mój pierwszy blog, w którym mogę połączyć moje dwie pasje : fotografię z modą !  Dodaję pierwsze zdjęcia mojego look-u

Por fin lo TENGO! Mi pimer blog en el que puedo juntar mis dos grandes pasiones - fotografia y moda! Subo mis primeras fotos de mi look










FOTOGRAFIA - JESUSTM

okulay/gafas - PRADA   torba/bolso - VALENTINO  szal/bufanda - CORTEFIEL   botki/botas - MARYPAZ   leginsy/legins - CALDEZONIA  żakiet/chaqueta - BERGE  pasek/cinturón - H&M  rękawiczki/guantes - EL CORTE INGLES

1 comentario:

  1. Swietna stylizacja!! Buty piekne, kolor i fason!! Torba i tunika rowniez sliczne!! Calosc Swietna!! Pozdrawiam serdecznie z Niemiec:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    ResponderEliminar

ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD,KOMENTUJ :)

DEJA UNA HUELLA, DEJA UN COMENTARIO :)

LEAVE THE SIGN OF YOUR VISIT, COMMENT :)